02166412305 - 02166412306 - 09109667676

پرده نمایش پروژکتور

پرده نمایش یکی از ملزومات جانبی تجهیزاتی نظیر پروژکتور، اسلاید و اوِرهِد است که برای پخش تصاویر آن ها مورد استفاده قرار می گیرد. گروهی از کاربران ویدیو پروژکتور به دلایل مختلفی از جمله کاهش هزینه، ترجیح می دهند برای انعکاس و پخش تصویر ویدیو پروژکتور از دیوار، وایت برد یا پارچه سفید رنگ استفاده نمایند. هرچند این کار به ظاهر مشکل خاصی ایجاد نمی کند ولی بنا به چند دلیل استفاده از پرده نمایش مخصوص دیتا پروژکتور توصیه می شود.
اولین و مهم ترین دلیل ، تفاوت فاحش کیفیت تصویر بین این دو حالت است. رنگ دیوار و یا پارچه هر چقدر هم که سفید باشد باز با توجه به جنس و رنگ به کار رفته در پرده های نمایش – که موجب کاهش رفلکس نور می شود – تصویر نا مطلوب تری را ارائه می دهد و از آنجایی که معمولا کاربران هزینه نسبتا زیادی بابت قیمت یک ویدیو پروژکتور با کیفیت می پردازند، این صرفه جویی در تهیه پرده و نهایتا مشاهده نکردن حداکثر کیفیت تصویر، چندان منطقی به نظر نمی رسد.
دلیل دوم زیبایی و ظاهر کار است. متناسب با محیط و نحوه کاربری، پرده نمایش های مختلفی طراحی و ارائه می شود. پرده نمایش پایه دار (سه پایه پرتابل) برای مصارف پرتابل، پرده نمایش دیواری/سقفی برای مصارف ثابت و نصب دائم، پرده نمایش برقی (موتورایز) برای نصب ثابت در اتاق های کنفرانس و سالن های همایش و پرده نمایش های رومیزی به منظور استفاده در کنار ویدیو پروژکتورهای جیبی، از آن جمله اند.

پرده نمایش دیواری

پرده نمايش هاي سقفي براي آموزش مناسب مي باشند چون اين نوع پرده ها از بالاي وايت برد معمولي كلاس نصب شده و مماس به وايت برد كلاس پايين آمده و جمع مي شوند لذا با استفاده از قلم هاي کیت هوشمند به راحتي مي توان صفحه پرده نمايش ها را هوشمند ساخت .
پرده نمايش هاي سقفي – برقي از اين لحاظ مناسب تر مي باشند كه دبیر یا استاد مي تواند با استفاده از ريموت كنترل پس از اتمام تدريس، پرده نمايش را به راحتي جمع كند و چون براي پايين آوردن پرده نمايش بايد از ريموت كنترل استفاده شود، لذا دانش آموزان نمي توانند در غياب معلم پرده نمايش را پايين آورده و آسيبي به آن برسانند. در واقع اين مدل از پرده های نمايش راحتی کاربر را به همراه دارد.

پرده نمایش پایه دار

این نوع پرده های نمایش، قابل حمل و مقرون به صرفه می باشند. برای سهولت جا به جایی و نصب این نوع پرده ها، استفاده از پرده هایی با طول بیش از ۲ متر پیشنهاد نمی شود. هم چنین بهتر است نوع پرده را با توجه به نوع استفاده از پروژکتور تعیین کنید . اگر قرار است که پروژکتور به سقف متصل شود، پرده های سقفی ( که به نام های آویز و سقفی هم نامیده می شوند ) تهیه کنید و اگر قرار است پروژکتور را بر روی میز یا پایه قرار دهید، استفاده از پرده های قابل حمل پیشنهاد می شود.

جهت اجاره ویدئو پروژکتور فوق با شماره 09123994350 تماس بگیرید.