02166412305 - 02166412306 - 09109667676

ویدئوپروژکتور Optoma UHD51A HDR 4K

همان طور که قبلا ذکر شد، سیستم های دستیار صوتی در حال تبدیل شدن به یکی از فناوری های جدید برای طیف گسترده ای از ابزارهای سرگرمی مصرف کننده در سال 2018 هستند. آنها به وضوح تلویزیون های 4k، جایی که بیشترین آنها انتظار دارند، اما اکنون دستگاه هایی مانند لپ تاپ ها، اتومبیل ها، روترها و حتی ویدئوپروژکتور ها برخی از سیستم های فرمان صوتی را دریافت می کنند، مانند Google Assistant، آمازون الکسا یا امثال این موارد.

در مورد پروژکتور Optoma، مدل UHD51A 4K HDR که اخیرا معرفی شده است، نخستین گیرنده شرکت آمازون یعنی Alexa Assistant Platform در خود قرار داده است که به عنوان بخشی از تلاش Optoma برای ایجاد محصولات “تکنولوژی قابل دسترس و اصلی” برای مشتریان خود است.

با یکپارچه سازی دستیار صوتی هوشمند الکسا آمازون، UHD51A می تواند برای هماهنگی بلندگوها، صفحه نمایش، روشنایی و سایر تکنولوژی ها با پروژکتور خود استفاده شود. کاربران Alexa Smart Home در پروژکتور UHD51A حتی می تواند جنبه های دیگر خانه خود را از طریق پروژکتور با توجه به Optoma کنترل کنند، حتی آنها تصور نمی کنند که دارای یک دستگاه اکو آمازون باشند.

پشتیبانی از دستیار صوتی آمازون الکسا،پروژکتور UHD51A نیز با مشخصات بسیار قوی و ویژگی های صفحه نمایش که در خود گنجانده قیمت بسیار منطقی دارد.

با مشخصات آن شروع میکنیم، این دستگاه پخش ویدیوها و تصاویر خود را با وضوح 4k UHD، رابط هوشمند سیستم عامل آندروید، دسترسی به طیف وسیعی از برنامه ها مانند Netflix و غیره ،پشتیبانی کامل HDR برای نمایش طیف وسیع رنگ ها و کنتراست بالا برای درخشندگی و روشنایی بالای 2400 لومن و نسبت کنتراست 500,000:1

Optoma UHD51A، دو پورت HDMI 2.0a، 60 فریم بر ثانیه برای کنسول های بازی با وضوح HDR 4K یا بازی کردن با رزولوشن پایین تر با تنظیمات مختلف رنگ و فریم ارائه داده است.

uhd51a-ports

uhd51a-ports

پروژکتورOptoma UHD51A درست است نمایشی با کیفت و رزولیشن 4k دارد اما به پای کیفت و وضوح تصویری که پروژکتور های 4k گران قیمت سونی ارائه می دهد نمیرسد، اما optoma موتور ارتقا پیکسل بالا با کیفیت بالا برای ورودی های ویدئویی 4k از هر منبعی ارائه می دهد (و یا ویدئو با رزولیشین کمتر) و upscaling، آنها را به یک وضوح فوق العاده HD شبیه سازی شده، که به نظر می رسد واضح تر از HD 1080p.